Nedaří se mi doručit nákup

Dříve než budeš považovat nákup za nedoručitelný, ověř že:

  • jsi zákazníka informoval předdefinovanou sms z aplikace;
  • jsi skutečně na správné adresa, na kterou tě vedla navigace;
  • není na domě jiný vchod, u kterého by mohl zákazník čekat;
  • jsi zkusil vyhledat zvonek příslušného bytu/domu a zákazníka kontaktovat;
  • jsi se pokusil zákazníka kontaktovat telefonicky.

Pokud přesto není možné zákazníka zastihnout, postupuj následovně:

  • Kontaktuj podporu VEZUU na telefonním čísle 702 358 566 a vyčkej na místě.
  • VEZUU se pokusí obratem se zákazníkem spojit a bude tě informovat o dalším postupu.
  • Můžeš se pokusit přímo na místě domluvit uložení nákupu u souseda, v takovém případě vyfoť do aplikace VEZUU (stejně jako účtenku) dveře se jménem souseda, případně vchod rodinného domu, kam jsi nákup uložil.

Nemusíš se obávat, tvoje odměna není v těchto případech ohrožena.

Zpět na Přehled