Jak nákup s VEZUU probíhá?

 

Co uděláte na VEZUU.cz?

  • Vezuu Vás spojí s kurýrem, který pro Vás nakoupí v supermarketech v okolí
  • Proto jsou položky na Vezuu obecné, aby kurýr mohl zvolit nejlepší variantu
  • U položek vidíte dvě ceny
    • maximální, za kterou může kurýr nakoupit
    • obvyklou, za kterou kurýři položku obvykle jsou schopni koupit
  • Vložením do košíku tedy vzniká "nákupní seznam" pro kurýra
  • Vše můžete upřesnit - chcete šunku váženou nebo radši balenou? Stačí zmínit v poznámce.

Příklad: V aplikaci VEZUU zvolíte položku „Šunka prémiová, min 90% masa, balení 100 g – max. cena 40 Kč“ – kurýr tedy bude hledat nejlepší variantu prémiové šunky, která bude v obchodě v okolí k dispozici a nebude překračovat maximální cenu. Konktrétně to může být například šunka za nabídky supermarketu Tesco - Le & Co Shaved Pražská šunka nejvyšší jakosti 100g v ceně 34,90 Kč. Zákazníkovi se pak do výpočtu konečné ceny zprostředkovaného nákupu uplatní právě částka 34,90 Kč.

Jak na to - 1
 
 
Jak na to 2

Co dělá kurýr VEZUU?

  • Hledá nejlepší možnou variantu položky z nákupního seznamu, jako kdyby nakupoval sobě
  • Upřednostňuje zboží v akci, aby Vám ušetřil peníze
  • Nepřekročí maximální cenu položky
  • Snaží se vyhovět Vašim preferencím uvedeným do poznámky ke zboží
  • Pokud nenajde přesnou položku, hledá nejvhodnější náhradu
  • Dodržuje všechna platná hygienická nařízení
  • Koupí jen nezbytný počet tašek nebo využije vhodnou krabici

Upřesnění: Aby bylo možné prostřednictvím služeb VEZUU doručovat nákup z libovolného obchodu v okolí zákazníka, je nákupní seznam vytvářen z generických položek, které jasně definují druh zboží a maximální dovolenou cenu položky, avšak neuvádějí konkrétní značku nebo výrobce. Kurýr má tak při vyřizování nákupu dostatečnou volnost, aby mohl v každém obchodě vyhovující sortiment nalézt, avšak zároveň nepřekročil stanovenou maximální cenu. Vložením generických položek do košíku v aplikaci/na portálu VEZUU tak zákazník předem autorizuje maximální cenu každé z položek. Po doručení nákupu je zákazníkovi stržena platba podle skutečných cen (navýšených o dopravu a poplatek za vyřízení nákupu).

 

Kdy nákup dostanu a kolik zaplatím?

  • Kurýr vyrazí na nákup co nejdříve po přijetí požadavku a z obchodu pojede přímo k Vám - díky tomu to často zvládne do pár minut, nejdéle však do 3 hodin
  • Chvilku před příjezdem Vás bude kurýr informovat pomocí SMS
  • Cena nákupu prostřednictvím Vezuu se skládá ze tří položek
    • Cena zboží - od kurýra dostanete účtenku z obchodu
    • Cena dopravy
    • Cena za vyřízení nákupu, která je % z ceny nákupu v obchodě
  • Odhad celkové ceny uvidíte při potvrzování objednávky
  • Částka, kterou Vám dočasně blokujeme na kartě (tzv. autorizace) je tedy nejvyšší možná. Skutečně stržená cena je vždy nižší - závisí na cenách, akcích a slevách v obchodě, šikovnosti kurýra, dostupnosti všech položek apod.

Info: Jakmile nákup kurýr nakoupí v blízkém obchodě a doručí, je zákazníkovi proti autorizaci zúčtována pouze skutečně zaplacená cena za nákup navýšená o dopravu a poplatek za vyřízení, který je vypočten ze skutečné ceny nákupu. Zákazník tak vždy zaplatí maximálně předem autorizovanou částku. Obvykle je však celková částka výrazně nižší než předem autorizované maximum.

 
 
Jak to funguje 3