Kurýrem VEZUU krok za krokem

 

 

 

 

 

  • Aplikaci si nainstaluj z GooglePlay
  • Najdeš ji jako VEZUU.CZ
  • Pravidelně si aplikaci aktualizuj, abys mohl využívat nově přidávané funkce

 

  • Zaregistruj se
  • Znát potřebujeme tvoje
    • jméno
    • telefonní číslo
    • číslo bankovního účtu, kam budeme zasílat odměnu
  • Než začneš doručovat, musíš mít připraveno
    • spolehlivý dopravní prostředek
    • chytrý telefon s datovým tarifem (zatím Android) - musíš být stále online
    • peníze na první nákupy - než se staneš ověřeným kurýrem, první nákupy uhradíš ze svého - nemusíš se ale bát, úhrada ceny nákupu je garantovaná a ihned po doručení je ti vyplacena na účet, jakmile si vše odzkoušíš a budeš s námi chtít dál spolupracovat, získáš naší platební kartu, ze které budeš nákupy hradit
    • dobrou náladu a úsměv - ty ocení každý zákazník

 

  • V aplikaci vidíš svoji polohu a okruh pro doručování
  • Vzdálenost, kam jsi ochoten zavážet, si můžeš upravit posuvníkem
  • Střed oblasti můžeš na mapě posunout (například k supermarketu, ze kterého budeš rozvážet)
  • Na obrazovce se ti vypíší požadavky zákazníků na nákup s následujícími informacemi:
    • závozová vzdálenost
    • maximální cena nákupu (vypočtená z maximálních dovolených cen)
    • odhad odměny - odměna se vždy následně přepočte podle skutečných cen, za které nakoupíš
    • přibližná hmotnost nákupu - abys věděl, zda nákup zvládneš přepravit
  • Vyhovující nákup přijmeš

 

  • Nákupy k vyřízení najdeš na záložce Nákupy na spodním okraji obrazovky
  • Nováčkům doporučujeme vyřizovat a doručovat nákupy jednotlivě
  • Až budeš mít více praxe, můžeš jich přijmout více najednou - vždy je ale musíš uhradit samostatně, abys pro každého zákazníka měl účtenku s jeho nákupem
  • Do jakého obchodu se vydat na nákup?
    • Ideální jsou větší supermarkety s velkým výběrem zboží a spoustou akcí
    • Rozvážet ale můžeš odkudkoliv, klidně z večerky poblíž, stačí dodržet cenová omezení
    • V obchodě, který dobře znáš, nakoupíš rychleji
    • Využij slevové karty uložené přímo v aplikaci
  • Po příchodu do obchodu klikni na tlačítko "Nakupovat"

 

  • Abys nic ze seznamu nevynechal a nepřekročil celkovou cenu nákupu, zadávej během nákupu počty a ceny nakoupených položek do nákupního seznamu
  • Upřednostňuj zboží v akci
  • Kontroluj, aby velikost balení co nejlépe odpovídala požadavkům zákazníka
  • Dodržuj preference zákazníka uvedené v poznámce produktu (obvykle jeho oblíbenou značku)
  • Aplikace ti při zadání cen ukáže, kolik jsi z maximální dovolené ceny nákupu ušetřil, případně jestli nepřekračuješ cenu
  • Pokud není nějaké zboží k dispozici a nenajdeš vhodnou náhradu, zadej do množství nulu - cena se odečte z maximální dovolené ceny nákupu - to je velmi důležité, abys zbytek nákupu nenakoupil draze
  • Ceny jsou na VEZUU.CZ nastaveny tak, že bys měl mít vždy k dispozici dostatečnou rezervu pro nákup nezbytného počtu jednorázových tašek
  • Pokud hodně ušetříš, můžeš to zmínit zákazníkovi při předání nákupu, budeš mít lepší recenzi

 

  • Po nakoupení všech položek přejdi k pokladně
  • Kliknutím na "slevový poukaz" si zobrazíš slevové karty velkých řetězců
  • Slevový kód předlož pokladní, použití jiných kódů než z aplikace není dovoleno

 

  • Po zaplacení je nutné do aplikace pečlivě vyfotit účtenku za nákup
  • Po vyfocení fotografii zkontroluj, případně ji můžeš odstranit a doplnit novou
  • Pokud dokupuješ některé položky samostatně, můžeš pořídit více fotografií
  • Každý nákup musí mít svojí vlastní účtenku (nebo více účtenek), nákup pro více zákazníků se však nesmí kombinovat na jedné účtence

 

  • Než vyrazíš k zákazníkovi, můžeš mu zaslat předdefinovanou sms, že tě má každou chvíli očekávat
  • Tato sms je odesílána z sms brány, takže ji hradí VEZUU
  • Když dáš zákazníkovi vědět předem, předání bude efektivnější a ty ušetříš cenný čas, kdy můžeš vydělávat dalším nákupem

 

  • Pomocí tlačítka "Navigovat" se do mapové aplikace v telefonu přenesou údaje o místě doručení a ty můžeš vyrazit k zákazníkovi
  • S nákupem vždy jeď rovnou k zákazníkovi, pokud nemáš ve voze chladicí tašku, nesmí čas doručení překročit 30 minut
  • Nikdy nepřijímej zakázky, které jsou od tebe příliš daleko a nezvládneš je doručit včas
  • Délka závozu není v odměně zohledňována, proto je nejlepší obsluhovat zákazníky v blízkosti obchodu, kde nakupuješ

 

  • K zákazníkům je důležité vybavit se úsměvem a ochotou
  • Pokud je to možné, dones nákup až ke dveřím bytu
  • Jakmile dorazíš k zákazníkovi, zadej do aplikace celkovou cenu nákupu přesně odpovídající účtence
  • Přesná cena podle účtenky je důležitá pro vyplacení tvojí odměny a hodnoty nákupu, pokud jsi ji hradil ze svého, protože ještě nemáš naší platební kartu pro stálé kurýry
  • Zákazníka nech cenu potvrdit zadáním PIN kódu, který zákazník obdržel při objednání
  • Pouze zadáním PIN kódu je nákup považován za doručený
  • Pokud se nedaří doručit
    • volej prosím min. 2x zákazníka
    • odešli znova SMS, že jsi na místě
    • pokud ani přesto se nic neděje, vydrž na místě, zkontaktuj naši podporu a domluvíme se na dalším postupu

 

  • Svoje výdělky za doručené nákupy a částky, které ti budou vyplaceny za nákupy z vlastních prostředků, najdeš na kartě "Výdělky"
  • Pokud doručuješ příležitostně a nemáš platební kartu VEZUU, bude ti odměna a hodnota nákupu vyplácena za každý nákup tentýž den, abychom neblokovali tvoje peníze vložené do nákupu
  • Pokud s námi spolupracuješ často a platíš naší platební kartou, odměny za doručování ti budeme vyplácet souhrnně jednou týdně.

 

  • Pokud budeš mít s aplikací, při nakupování, doručování nebo vyplácení odměn nějaký problém, můžeš kdykoliv využít záložku "Podpora"
  • Vyplň svůj dotaz, přilož případné fotografie nebo screenshot a my tě budeme kontaktovat.